Skleněné obklady do kuchyně

Kuchyňské obklady na stěnu z tvrzeného skla

Stylová kuchyně vyžaduje stylovou výzdobu. Skleněné panely jsou proto skvělým řešením. Perfektně se hodí k moderním a stylově zařízeným kuchyním. Jejich údržba je snadná a nejsou větší problémy s odstraněním nečistot. Panely na skle jsou sofistikovanou výzdobou, kterou lze kombinovat s moderním kuchyňským interiérem.

Typ panelu
Barva
Béžová
Krémová
Žltá
Ružová
Oranžová
Červená
Fialová
Zelená
Modrá
Námorníctvo
Hnedá
Biely
Šedá
Čierna
Viacfarebné

Nejpoužívanější grafické motivy na skledněné obklady do kuchyně

V našich galeriích nabízíme mnoho různých motivů potištěných na skleněných panelech digitální metodou. Tyto vytvářejí prostorový efekt a způsobují, že se místnost mírně rozjasní. Skleněné panely jsou proto obzvláště vhodné do malých a úzkých kuchyní. Samozřejmě, stejně krásně se budou prezentovat ve velkých prostorách, kde zesílí vnímání rozměrů místnosti.

Bezpečné a snadno čistitelné dekorace

Nejdůmyslnější dekorace na skle jsou krásným doplňkem moderní kuchyně. Jejich použití není příliš náročné. Jsou obvykle namontovány na zeď a jiné prvky místnosti, takže se málokdy zničí pádem nebo rozbitím. Skleněné panely jsou také vhodné do kuchyňských prostorů, ve kterých se budou nacházet děti. 

Nejčastěji vybíranými motivy do kuchyně jsou ovocné, zeleninové a bylinné motivy, káva, čaj a široce chápaná příroda a krajina. Motivy trávy, květin, krásných panoramat, provensálské krajiny, levandulová pole a mnoho dalších vypadají skvěle v kuchyni. K moderním kuchyním se nejvíce hodí tisk na sklo s motivy panoramy měst, prostoru nebo abstrakce, betonových, mramorových nebo 3D efektů.

Doporučujeme rovněž skleněné prkénka na krájení, které doplňují kuchyňskou aranžaci o dodatečný motiv a obrazy tištěné na skle do ostatních místností.

Skleněné kuchyňské panely na míru

Skleněné kuchyňské panely na míru jsou skvělou náhradou za tradiční glazuru. Nejčastěji se používají k zakrytí plochy mezi skříňkami a deskami, aby se kuchyně stala atraktivnější a získala jedinečnou atmosféru. Snadno se udržují v čistotě – tvrzené sklo je odolné vůči vlhkosti a mastnotě, a navíc velmi estetické. V nabídce našeho obchodu najdete spoustu krásných hotových potisků. Náš obchod Wallmuralia nabízí standardní projekty skleněných panelů do kuchyně, ale je možné si u nás objednat i kuchyňské panely na míru. Pokud potřebujete jiný rozměr panelu (či panelů), kontaktujte nás prostřednictvím speciálně připraveného formuláře.

Skleněné panely do koupelny na míru

Skleněné panely na míru jsou jedním z nejžádanějších prvků vybavení koupelny. Kromě toho, že jsou velmi funkční – odolné vůči vlhkosti a snadno se čistí –, tak díky jedinečným potiskům vnášejí do koupelny barvu a charakter. Výhodou skleněných sprchových panelů je také to, že je lze použít v jakémkoliv typu koupelny – klasickém i moderním.Skleněné panely do koupelny na míru – Je možné si u nás objednat skleněné panely do sprchového koutu na míru, stačí nás kontaktovat prostřednictvím formuláře, který jsme pro vás připravili.

Avatar
Pracujeme od 7:00 do 17:00. Vaše dotazy zodpoví naše specializovaná virtuální asistentka. Mimo pracovní dobu můžete vyplnit kontaktní formulář - budeme vás kontaktovat v pracovní době.
Avatar
Dobrý den! Jak vám mohu dnes pomoci?
Telefonní číslo
00 420 225 379 377
Zavolejte telefonem
JAK ZADAT OBJEDNÁVKU?
Je to snadné! Když najdete požadovanou grafiku, nastavte parametry produktu (typ a materiál), zadejte jeho rozměry a další možnosti a poté PŘIDAT DO KOŠÍKU. V nákupním košíku vyplňte objednávkový formulář a proveďte platbu.
JAK MOHU ZAPLATIT ZA SVOU OBJEDNÁVKU?
Objednávku můžete zaplatit prostřednictvím zabezpečených online plateb: V případě, že se rozhodnete pro platbu na dobírku u kurýra, můžete využít služeb PayU, TPay, DotPay a klasického bankovního převodu na váš bankovní účet.
JAKÁ JE DOBA REALIZACE OBJEDNÁVKY?
Doba dodání je přibližně 2-3 pracovní dny, poté následuje odeslání. Kurýr obvykle doručí zásilku do 2 pracovních dnů.
CO DĚLAT V PŘÍPADĚ POŠKOZENÍ ZÁSILKY?
Pokud zjistíte poškození zásilky, nezapomeňte ji otevřít za přítomnosti kurýra a sepsat s ním protokol o poškození. Poté jej zašlete na e-mailovou adresu uvedenou v záložce KONTAKT spolu s fotografií poškození, obalu a přepravního štítku.
JAK PODAT STÍŽNOST?
Pokud po rozbalení zásilky zjistíte, že výrobek neodpovídá objednávce - má špatnou velikost, rámeček, materiál nebo je objednávka neúplná, informujte nás prosím zasláním zprávy na e-mailovou adresu uvedenou v záložce KONTAKT. K e-mailu nejlépe přiložte fotografie závady.
MOHU PO ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY ZMĚNIT SVOU DODACÍ ADRESU?
Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, můžeme dodací adresu aktualizovat. Kontaktujte nás co nejdříve
JAK MOHU VÝROBEK VRÁTIT?
Máte právo vrátit výrobky do 14 dnů od data nákupu, pokud je výrobek v původním stavu. Vyplňte prosím formulář pro vrácení zboží, který je k dispozici na webových stránkách, a v případě jakýchkoli dotazů se obraťte na naše oddělení služeb zákazníkům.
JE TENTO PRODUKT SKLADEM?
Všechny produkty vytváříme od začátku po zadání objednávky. Standardní doba dodání je 2-3 pracovní dny.
MOHU SVOU OBJEDNÁVKU ZRUŠIT?
Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, můžeme ji zrušit. Kontaktujte nás prosím co nejdříve, abychom tak mohli učinit. Teprve obdržení zpětné zprávy od nás je potvrzením, že jsme objednávku zrušili.
JAK MOHU POUŽÍT SLEVOVÝ KÓD?
Chcete-li použít slevový kód, jednoduše jej zadejte do příslušného pole při zadávání objednávky. Pokud kód nefunguje, zkontrolujte datum vypršení platnosti nebo podmínky akce nebo nás kontaktujte.
MOHU DOSTAT FAKTURU?
Ano, po zpracování objednávky vám bude na vaši e-mailovou adresu zaslána faktura.
MÁM PROBLÉM S OBJEDNÁVKOU, CO TEĎ?
Omlouváme se za případné nepříjemnosti! Popište prosím problém a kontaktujte naše oddělení služeb zákazníkům a my vám pomůžeme problém co nejdříve vyřešit.
MOHU SI OBJEDNAT VERZI TOHOTO PRODUKTU V JINÉ BARVĚ/VELIKOSTI?
Ano, rádi pro vás vytvoříme individuální objednávku. Pro podrobnosti se prosím obraťte na náš zákaznický servis.
MOHU PŘIDAT PRODUKT DO JIŽ ZADANÉ OBJEDNÁVKY?
Bohužel nemáme možnost přidávat další produkty po zadání objednávky. Za tímto účelem vám doporučujeme provést další nákup!
NEOBDRŽEL/A JSEM POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY - CO MÁM DĚLAT?
Potvrzovací e-mail se může nacházet ve složce SPAM. Pokud ne, kontaktujte nás.
MÁTE FYZICKÝ OBCHOD, KTERÝ MOHU NAVŠTÍVIT?
V současné době působíme výhradně online.
PROČ BYLA MOJE PLATBA ODMÍTNUTA?
Platba mohla být odmítnuta kvůli limitům karty nebo chybě banky. Zkuste to znovu nebo použijte jiný způsob. V případě dalších problémů kontaktujte náš zákaznický servis!
JAKÝM JAZYKEM MOHU MLUVIT PO TELEFONU?
Telefonní hovory vedeme v polštině nebo angličtině, ale e-maily můžete psát ve svém rodném jazyce.