Informace pro klienta Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží v obchodu WallMuralia

REKLAMACE
Připomínáme, že zákazník musí zkontrolovat výrobek při jeho převzetí od kurýra. Při prohlížení objednaného výrobku věnujte pozornost velikosti, snímku motivu, druhu materiálu a obsahu přiložených součástí. Pokud zjistíte technickou vadu, vyfoťte zboží a kontaktujte co nejdříve zákaznický servis na adrese info@wallmuralia.cz.


V případě, že reklamace bude vyřízena kladně, posíláme nový výrobek nebo na žádost zákazníka vracíme zaplacenou částku. Připomínáme, že podmínkou kladného vyřízení reklamace je správná montáž v souladu s přiloženým návodem. Podrobné informace týkající se reklamací lze nalézt v nákupním řádu obchodu.


REKLAMACE Z DŮVODU POŠKOZENÍ ZBOŽÍ PŘI DOPRAVĚ
Nezapomeňte prosím, že zákazník je povinen zkontrolovat zboží při přejímce od kurýra. Zvláště v případě objednávek obsahujících skleněné dekorace. V případě, že zákazník zjistí poškození, je povinen neprodleně, společně s kurýrem vyhotovit protokol o škodě. Tento protokol je základem pro podání reklamace. Současně prosíme o vyfocení poškození zásilky. Vyhotovený protokol spolu s fotografií je třeba zaslat na naši e-mailovou adresu info@wallmuralia.cz. V souladu s naším nákupním řádem posíláme v takovém případě zákazníkovi na naše náklady nový výrobek.


VRÁCENÍ

Drazí zákazníci, v případě, že budete chtít vrátit objednávku typu standard, kontaktujte prosím zákaznický servis na email info@wallmuralia.cz. Naší konsultanti Vám sdělí další pokyny!
Zpětná adresa

Tiskárna piga.cz s.r.o.
Odboje 1220/5,
73701 Český Těšín

Právo na odstoupení od smlouvy