01/03
f_102715406
přidat k oblíbeným Odstranit z oblíbených
Zeptejte se na výrobek

Moderní hodiny nástěnné Limetka

DOSTUPNÝ
Bezpečné doručení

Hodiny na skle Limetka – jedna z nejmodernějších nástěnných dekorací.

černé
černé
30x60 cm
30x60 cm
Částka:
ks
Do košíku
čtvrtek06.11.2025
Moderní hodiny nástěnné Limetka
Moderní hodiny nástěnné Limetka
Moderní hodiny nástěnné Limetka

Hodiny na skle Limetka – jedna z nejmodernějších nástěnných dekorací. Tato zajímavá forma nástěnných hodin je kombinací funkčnosti a estetických hodnot. Digitální potisk na hodinách Limetka způsobuje, že potisk na hodinách vyvolává dojem skleněného obrazu. Pokud hledáte zajímavé hodiny na zeď, doporučujeme skleněné hodiny Limetka. Určitě to bude jedinečná dekorace na kterékoli stěně.

delivery-options
MOŽNOSTI DORUČENÍ
Podívejte se na dostupné způsoby doručení
Kurýrní zásilka

payments-options
MOŽNOSTI PLATBY
Plaťte, jak chcete
Online platba kartou

Rychlá online platba kartami VISA, Mastercard a Maestro.

PAYU

Platba prostřednictvím systému PAYU. Nejrychlejší způsob zaúčtování platby. Automatické potvrzení platby a předání k realizaci

PayPal
producer
Jsme
výrobce
return
14 dní za
vrácení
delivery_detail
rychlé
doručení
safety
bezpečné
nakupování
warranty
1 rok
záruka
callendar
10 let
na trhu

Avatar
Pracujeme od 7:00 do 17:00. Vaše dotazy zodpoví naše specializovaná virtuální asistentka. Mimo pracovní dobu můžete vyplnit kontaktní formulář - budeme vás kontaktovat v pracovní době.
Avatar
Dobrý den! Jak vám mohu dnes pomoci?
Telefonní číslo
00 420 225 379 377
Zavolejte telefonem
JAK ZADAT OBJEDNÁVKU?
Je to snadné! Když najdete požadovanou grafiku, nastavte parametry produktu (typ a materiál), zadejte jeho rozměry a další možnosti a poté PŘIDAT DO KOŠÍKU. V nákupním košíku vyplňte objednávkový formulář a proveďte platbu.
JAK MOHU ZAPLATIT ZA SVOU OBJEDNÁVKU?
Objednávku můžete zaplatit prostřednictvím zabezpečených online plateb: V případě, že se rozhodnete pro platbu na dobírku u kurýra, můžete využít služeb PayU, TPay, DotPay a klasického bankovního převodu na váš bankovní účet.
JAKÁ JE DOBA REALIZACE OBJEDNÁVKY?
Doba dodání je přibližně 2-3 pracovní dny, poté následuje odeslání. Kurýr obvykle doručí zásilku do 2 pracovních dnů.
CO DĚLAT V PŘÍPADĚ POŠKOZENÍ ZÁSILKY?
Pokud zjistíte poškození zásilky, nezapomeňte ji otevřít za přítomnosti kurýra a sepsat s ním protokol o poškození. Poté jej zašlete na e-mailovou adresu uvedenou v záložce KONTAKT spolu s fotografií poškození, obalu a přepravního štítku.
JAK PODAT STÍŽNOST?
Pokud po rozbalení zásilky zjistíte, že výrobek neodpovídá objednávce - má špatnou velikost, rámeček, materiál nebo je objednávka neúplná, informujte nás prosím zasláním zprávy na e-mailovou adresu uvedenou v záložce KONTAKT. K e-mailu nejlépe přiložte fotografie závady.
MOHU PO ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY ZMĚNIT SVOU DODACÍ ADRESU?
Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, můžeme dodací adresu aktualizovat. Kontaktujte nás co nejdříve
JAK MOHU VÝROBEK VRÁTIT?
Máte právo vrátit výrobky do 14 dnů od data nákupu, pokud je výrobek v původním stavu. Vyplňte prosím formulář pro vrácení zboží, který je k dispozici na webových stránkách, a v případě jakýchkoli dotazů se obraťte na naše oddělení služeb zákazníkům.
JE TENTO PRODUKT SKLADEM?
Všechny produkty vytváříme od začátku po zadání objednávky. Standardní doba dodání je 2-3 pracovní dny.
MOHU SVOU OBJEDNÁVKU ZRUŠIT?
Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, můžeme ji zrušit. Kontaktujte nás prosím co nejdříve, abychom tak mohli učinit. Teprve obdržení zpětné zprávy od nás je potvrzením, že jsme objednávku zrušili.
JAK MOHU POUŽÍT SLEVOVÝ KÓD?
Chcete-li použít slevový kód, jednoduše jej zadejte do příslušného pole při zadávání objednávky. Pokud kód nefunguje, zkontrolujte datum vypršení platnosti nebo podmínky akce nebo nás kontaktujte.
MOHU DOSTAT FAKTURU?
Ano, po zpracování objednávky vám bude na vaši e-mailovou adresu zaslána faktura.
MÁM PROBLÉM S OBJEDNÁVKOU, CO TEĎ?
Omlouváme se za případné nepříjemnosti! Popište prosím problém a kontaktujte naše oddělení služeb zákazníkům a my vám pomůžeme problém co nejdříve vyřešit.
MOHU SI OBJEDNAT VERZI TOHOTO PRODUKTU V JINÉ BARVĚ/VELIKOSTI?
Ano, rádi pro vás vytvoříme individuální objednávku. Pro podrobnosti se prosím obraťte na náš zákaznický servis.
MOHU PŘIDAT PRODUKT DO JIŽ ZADANÉ OBJEDNÁVKY?
Bohužel nemáme možnost přidávat další produkty po zadání objednávky. Za tímto účelem vám doporučujeme provést další nákup!
NEOBDRŽEL/A JSEM POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY - CO MÁM DĚLAT?
Potvrzovací e-mail se může nacházet ve složce SPAM. Pokud ne, kontaktujte nás.
MÁTE FYZICKÝ OBCHOD, KTERÝ MOHU NAVŠTÍVIT?
V současné době působíme výhradně online.
PROČ BYLA MOJE PLATBA ODMÍTNUTA?
Platba mohla být odmítnuta kvůli limitům karty nebo chybě banky. Zkuste to znovu nebo použijte jiný způsob. V případě dalších problémů kontaktujte náš zákaznický servis!
JAKÝM JAZYKEM MOHU MLUVIT PO TELEFONU?
Telefonní hovory vedeme v polštině nebo angličtině, ale e-maily můžete psát ve svém rodném jazyce.