Je to snadné! Když najdete požadovanou grafiku, nastavte parametry produktu (typ a materiál), zadejte jeho rozměry a další možnosti a poté PŘIDAT DO KOŠÍKU. V nákupním košíku vyplňte objednávkový formulář a proveďte platbu.
Objednávku můžete zaplatit prostřednictvím zabezpečených online plateb: V případě, že se rozhodnete pro platbu na dobírku u kurýra, můžete využít služeb PayU, TPay, DotPay a klasického bankovního převodu na váš bankovní účet.
Doba dodání je přibližně 2-3 pracovní dny, poté následuje odeslání. Kurýr obvykle doručí zásilku do 2 pracovních dnů.
Pokud zjistíte poškození zásilky, nezapomeňte ji otevřít za přítomnosti kurýra a sepsat s ním protokol o poškození. Poté jej zašlete na e-mailovou adresu uvedenou v záložce KONTAKT spolu s fotografií poškození, obalu a přepravního štítku.
Pokud po rozbalení zásilky zjistíte, že výrobek neodpovídá objednávce - má špatnou velikost, rámeček, materiál nebo je objednávka neúplná, informujte nás prosím zasláním zprávy na e-mailovou adresu uvedenou v záložce KONTAKT. K e-mailu nejlépe přiložte fotografie závady.
Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, můžeme dodací adresu aktualizovat. Kontaktujte nás co nejdříve
Máte právo vrátit výrobky do 14 dnů od data nákupu, pokud je výrobek v původním stavu. Vyplňte prosím formulář pro vrácení zboží, který je k dispozici na webových stránkách, a v případě jakýchkoli dotazů se obraťte na naše oddělení služeb zákazníkům.
Všechny produkty vytváříme od začátku po zadání objednávky. Standardní doba dodání je 2-3 pracovní dny.
Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, můžeme ji zrušit. Kontaktujte nás prosím co nejdříve, abychom tak mohli učinit. Teprve obdržení zpětné zprávy od nás je potvrzením, že jsme objednávku zrušili.
Chcete-li použít slevový kód, jednoduše jej zadejte do příslušného pole při zadávání objednávky. Pokud kód nefunguje, zkontrolujte datum vypršení platnosti nebo podmínky akce nebo nás kontaktujte.
Ano, po zpracování objednávky vám bude na vaši e-mailovou adresu zaslána faktura.
Omlouváme se za případné nepříjemnosti! Popište prosím problém a kontaktujte naše oddělení služeb zákazníkům a my vám pomůžeme problém co nejdříve vyřešit.
Ano, rádi pro vás vytvoříme individuální objednávku.
Pro podrobnosti se prosím obraťte na náš zákaznický servis.
Bohužel nemáme možnost přidávat další produkty po zadání objednávky.
Za tímto účelem vám doporučujeme provést další nákup!
Potvrzovací e-mail se může nacházet ve složce SPAM. Pokud ne, kontaktujte nás.
V současné době působíme výhradně online.
Platba mohla být odmítnuta kvůli limitům karty nebo chybě banky. Zkuste to znovu nebo použijte jiný způsob. V případě dalších problémů kontaktujte náš zákaznický servis!
Telefonní hovory vedeme v polštině nebo angličtině, ale e-maily můžete psát ve svém rodném jazyce.